Feira do grelo

A XXVI Feira do Grelo das Pontes publicitou-se com este cartaz. Umha rapariga vestida de mouro, diante dum muro cheio de grafites, sustem umha enorme mada de grelos de laço vermelho.

Por que o Concelho premiou este e nom outro nom sabemos, mas há que lhes reconhecer o atrevimento, o trabalho ficava um chisco longe do cânone habitual das festas grastronómicas ????

  • Ano: 2006
  • Cliente: Condello das Pontes
  • Formato: B2 (500 x 707 mm)
  • Impressom: offset (CMYK)
  • Tipos: Swiss 721
Rapariga com ramo de grelos
bandeira das Pontes
Bandeira das Pontes

O laço e grelos som o vermelho e verde da bandeira da vila. O fundo do texto que a imita está feito estirando dous anacos da foto dum pixel de largo cada um, um do laço e outro dos grelos.

Aparral, Bermui, Deveso, Espinharedo, Eume, Faeira, Freixo, Goente, Santa Maria das Pontes, Ribadeume, Seixo, Somede e Vilavelha som as paróquias que conformam o Concelho.

Passados os anos podemos confessar, a foto foi tirada num parque de Compostela e os grelos som de Arins… Fotogénicos e tamém saborosos, mas nom tanto como os das Pontes ????

Por certo, a moça por trás do feixe é a fotógrafa Bandia Ribeira, amiga nossa de velho e que naquela ocasiom tocou-lhe estar diante da câmara.